Huis verkopen via Westlanders.nu

Geplaatst door Westlanders.nu op 13/03/2012 13:43 - Gewijzigd op 26/11/2013 08:41

Huis verkopen via Westlanders.nu

Westlanden 26.11.2013 - Er staan heel wat huizen te koop en Westlanders.nu is de meest bezochte website van het Westland.

Westlanders.nu gaat daarom speciaal voor particuliere huizenverkopers een stuk van de site inrichten voor het aanbod van koophuizen. Voor € 200 ex BTW. staat uw koophuis een jaar helemaal in de picture.

Dit jaar surften al 400.000 unieke bezoekers uit het hele land op de website waarvan de meerderheid natuurlijk uit de regio. Wekelijks schommelen de unieke bezoekersaantallen rond de 15.000-25.000

Heeft u interesse?

Mail naar de redactie opinfo@westlanders.nu.

of bel

T 0174 641 914

M 06 300 90 416

Genieten van een multiculturele maaltijd in het Westland Meer info - Historisch café Kwintsheul Meer info - Feestavond Showband GLAZ Meer info - Lezing over reformatie in Naaldwijk Meer info - Doel Preventie geeft informatie over Omgaan met stress Meer info - Lezing voor jonge mantelzorgers in Bibliotheek Wateringen Meer info - Wisselen commissielid PvdA Midden-Delfland Meer info - Bert van Oostveen nieuw boegbeeld van Kenniscentrum Sport Meer info - Ambulanceverhalen: Dit wil ik niet...... Meer info - Hommage aan Feike Asma Meer info - Simone van der Vlugt in Vlaardingen Meer info - Marja Ouwerling en Piet Smal in Hofboerderij Meer info - Feest in Bibliotheek De Lier! Meer info - Sparta Rotterdam zoekt voetbaltalent tijdens Talentendag Meer info - Banenevent bij Nature\'s Pride Meer info - Eerste stap gezet naar nieuwe BIZ De Woerd Meer info - Douanehuisje oktober: Ingrid van den Oord en Hanneke Piederiet Meer info - Bibberen in de Bieb – Kinderboekenweek 2017 Meer info - Bijeenkomsten Sociaal OndernemersLab 25 september en 4 oktober Meer info - Burendag 2017 voor omwonenden van De Kiem Meer info - Najaarsconcert Christelijk Residentie Mannenkoor Meer info - Allround Chauffeurs (fulltime) Meer info - Veiligheidskundige Meer info - Bedrijfsleider Garage (fulltime) Meer info - Facilitair Medewerker Meer info