Persbericht Rottweiler Rescue Nederland

Geplaatst door Westlanders.nu op 13/01/2012 17:22 - Gewijzigd op 31/07/2013 21:31

Persbericht Rottweiler Rescue Nederland

Naaldwijk 13.01.2012 - Veel clubs, verenigingen en goede doelen hadden in 2011 meer moeite om aan voldoende geld te komen om hun ambities waar te maken.

Ook Rottweiler Rescue Nederland had in 2011 meer moeite om in het grote moeras van organisaties die om de aandacht vragen van het Nederlandse publiek op te vallen en om overeind te blijven maar toch is Rottweiler Rescue niet ontevreden over 2011. Rottweiler Rescue Nederland dat sinds augustus van het afgelopen jaar gevestigd is in Naaldwijk heeft 2011 toch op een positief wijze afgesloten.

Vooral de kennismaking met het Westland is Rottweiler Rescue goed bevallen. Zo zijn er sinds het artikel op Westlanders.nu drie Rottweiler geholpen. Eén Rottweiler hebben ze kunnen plaatsen in Monster en twee vanuit Naaldwijk een nieuwe baas kunnen geven. Zij zien hun toekomstplannen zoals het opvangcentrum dan ook graag in het Westland verwezenlijkt worden.

Er zijn in 2011 totaal in heel Nederland 79 Rottweilers geholpen, in 2010 waren dit er nog maar 26. Helaas zijn er in 2011 ook 297 Rottweiler geweest die ze niet hebben kunnen helpen omdat zij voor hun geen opvangadres hadden op korte termijn en de eigenaar niet langer kon of wilde wachten op opvang, wat er met deze Rottweilers is gebeurt is niet bekend.

Rottweiler Rescue is nog druk op zoek naar mensen en bedrijven in het Westland die hun een warm hart toedragen en graag iets willen doen voor het ras.

Zo zijn ze op zoek naar :

Opvanggezinnen
Donateurs
Vrijwilligers

Maar ook zeker naar investeerders voor het opvangcentrum wat Rottweiler Rescue graag zou willen opzetten om Rottweiler onder te kunnen brengen. Voor meer informatie over Rottweiler Rescue Nederland en hun toekomstplannen kunt u contact opnemen met de heer M.A Boerlage

Rottweiler Rescue Nederland
Website www.rottweilerrescue.nl
Tel 06-25422139
E-mail info@rottieinnood.nl

Tentoonstelling Kunst en Cultuur Academie: Beweging/Verandering Meer info - Douanehuisje augustus: Aquarellen en meer van Anneke de Graaf-Lagraauw Meer info - Straatsymfonieorkest brengt Cuba naar Hoek van Holland Meer info - Vacatures - HR Adviseur Meer info - VRH zoekt nieuwe collega \'s Meer info - Wielerronde van De Lier op 14 augustus Meer info - Deelnemers gezocht voor Gondelvaart De Lier Meer info - Bibliotheek Honselersdijk zoekt versterking voor het team! Meer info - Festival Zomer OCK in het teken van ‘eeuwige jeugd’ Meer info - Ontmoet Özcan Akyol (Eus) in Bibliotheek Wateringen. Meer info - Start inschrijving verkiezing MVO-ondernemer 2018 Meer info - In Stappen: de start van jóuw Carrière Meer info - Orgelconcert door André Knevel Meer info - Zomerlezen voor kinderen tijdens grote vakantie Meer info - Nationale Zomerbloemententoonstelling zoekt enthousiaste bloemschikamateurs Meer info - Stichting Klimkoord zoekt ZZP-ers Meer info - Kinderen De Hofvilla tonen creatieve kunsten tijdens Open Atelierroute Meer info - Tweede 11strandentocht Bloemendaal-Hoek van Holland van start Meer info - Informatiemarkt: Heulse verenigingen presenteren zich op 8 september. Meer info - Buurt AED voor Dijkshoornseweg Meer info - Stadsgezichten, sieraden en workshops in het Douanehuisje Meer info - Minicursus Vlinders herkennen op 5 juli Meer info - Opening expositie in Museum Maassluis 30 juni Meer info - Tentviering 1 juli met Bert Konterman Meer info - Zomeropenstelling Adrianushoeve op woensdagen Meer info