Persbericht Rottweiler Rescue Nederland

Geplaatst door Westlanders.nu op 13-01-2012 16:22 - Gewijzigd op 31-07-2013 19:31

Naaldwijk 13.01.2012 - Veel clubs, verenigingen en goede doelen hadden in 2011 meer moeite om aan voldoende geld te komen om hun ambities waar te maken.

Ook Rottweiler Rescue Nederland had in 2011 meer moeite om in het grote moeras van organisaties die om de aandacht vragen van het Nederlandse publiek op te vallen en om overeind te blijven maar toch is Rottweiler Rescue niet ontevreden over 2011. Rottweiler Rescue Nederland dat sinds augustus van het afgelopen jaar gevestigd is in Naaldwijk heeft 2011 toch op een positief wijze afgesloten.

Vooral de kennismaking met het Westland is Rottweiler Rescue goed bevallen. Zo zijn er sinds het artikel op Westlanders.nu drie Rottweiler geholpen. Eén Rottweiler hebben ze kunnen plaatsen in Monster en twee vanuit Naaldwijk een nieuwe baas kunnen geven. Zij zien hun toekomstplannen zoals het opvangcentrum dan ook graag in het Westland verwezenlijkt worden.

Er zijn in 2011 totaal in heel Nederland 79 Rottweilers geholpen, in 2010 waren dit er nog maar 26. Helaas zijn er in 2011 ook 297 Rottweiler geweest die ze niet hebben kunnen helpen omdat zij voor hun geen opvangadres hadden op korte termijn en de eigenaar niet langer kon of wilde wachten op opvang, wat er met deze Rottweilers is gebeurt is niet bekend.

Rottweiler Rescue is nog druk op zoek naar mensen en bedrijven in het Westland die hun een warm hart toedragen en graag iets willen doen voor het ras.

Zo zijn ze op zoek naar :

Opvanggezinnen
Donateurs
Vrijwilligers

Maar ook zeker naar investeerders voor het opvangcentrum wat Rottweiler Rescue graag zou willen opzetten om Rottweiler onder te kunnen brengen. Voor meer informatie over Rottweiler Rescue Nederland en hun toekomstplannen kunt u contact opnemen met de heer M.A Boerlage

Rottweiler Rescue Nederland
Website www.rottweilerrescue.nl
Tel 06-25422139
E-mail info@rottieinnood.nl

Reacties ((geen reacties geplaatst))

Nog geen reactie geplaatst

Plaats een reactie

U bent vrij om te reageren met behoud van respect en fatsoen. Kleineren is not done. Alle geplaatste reacties worden een paar keer per dag nagekeken en zijn niet direct zichtbaar. Dus even geduld aub.

Bunkerdag op zaterdag 3 juni - Burgemeester, kom je buitenspelen? - 10 juni Open dag Stadsarchief Vlaardingen: dubbel feest! - Finale POPIMPULS voor de Westlandse muziekscene! - Interactieve lezing: ‘Leven na kanker, van óverleven naar leven. - Orgelconcert met Adriaan Hoek op 3 juni - Groots Benefietconcert Westlands Mannekoor t.b.v. Stichting ALS Westland - Stichting Thuisgekookt helpt de zorgers zorgen tijdens Praatje Pot - Sterrenhemel bekijken tot zondag 4 juni - Oekraïense vliegers krijgen opleiding voor F-16 - Synres Almoco zoekt een Operator - Glitter en glamour in Kwintsheul - Zomerwandeling in Staelduinse Bos op 26 juni - Zomeravond bridgen bij Westlandse Bridge Club - Natuurcafé en insecten - Schakels in de Zijderoute: een reisverslag. - OM gaat Rotterdamse agent vervolgen wegens meineed - Open dagen duurzaam crematorium Pax - Rotterdam aan Zee: Avondvullend top entertainment! - Mustang Valley op zondag 4 juni - Wat u moet weten over de kenmerken van Brembo remschijven - Operator/ Productiemedewerker - Box medewerker 3 dagen - Kom samen muziek maken bij het Westlands Leerlingenorkest! - Zaken doen met Westlanders.nu - Bosfestival Westland op verrassing locatie op zaterdagavond 17 juni - Digital Marketeer - Hemato-oncologische lotgenotenbijeenkomsten bij Carma - Logistiek Coördinator - Calculator/ Werkvoorbereider - Financieel Medewerker - Assistent ploegleider Productie - Live webcam beelden A4 en N211 Wippolderlaan - Twee nachtafsluitingen Maassluissedijk in mei en juni - Zwangerschaps Event in het Westland 17 juni - Boxmedewerker - Warehouse medewerker - Recruitment Consultant KGU - Logistieke boxmedewerkers in de sierteelt - Programma 30e WESTERPOP bekend! - Bedrijfsleider loonbedrijf - Werken als C Chauffeur - Verkoop Medewerker Tuinplanten - Kamerplanten - Kassa - Restaurant van The Vineyard opent haar deuren - Logistiek medewerker - Examenkandidaten WVC nemen laatste hobbel voor examens - Wanneer moet ik het brandstoffilter in mijn auto controleren?