Persbericht Rottweiler Rescue Nederland

Geplaatst door Westlanders.nu op 13-01-2012 16:22 - Gewijzigd op 31-07-2013 19:31

Naaldwijk 13.01.2012 - Veel clubs, verenigingen en goede doelen hadden in 2011 meer moeite om aan voldoende geld te komen om hun ambities waar te maken.

Ook Rottweiler Rescue Nederland had in 2011 meer moeite om in het grote moeras van organisaties die om de aandacht vragen van het Nederlandse publiek op te vallen en om overeind te blijven maar toch is Rottweiler Rescue niet ontevreden over 2011. Rottweiler Rescue Nederland dat sinds augustus van het afgelopen jaar gevestigd is in Naaldwijk heeft 2011 toch op een positief wijze afgesloten.

Vooral de kennismaking met het Westland is Rottweiler Rescue goed bevallen. Zo zijn er sinds het artikel op Westlanders.nu drie Rottweiler geholpen. Eén Rottweiler hebben ze kunnen plaatsen in Monster en twee vanuit Naaldwijk een nieuwe baas kunnen geven. Zij zien hun toekomstplannen zoals het opvangcentrum dan ook graag in het Westland verwezenlijkt worden.

Er zijn in 2011 totaal in heel Nederland 79 Rottweilers geholpen, in 2010 waren dit er nog maar 26. Helaas zijn er in 2011 ook 297 Rottweiler geweest die ze niet hebben kunnen helpen omdat zij voor hun geen opvangadres hadden op korte termijn en de eigenaar niet langer kon of wilde wachten op opvang, wat er met deze Rottweilers is gebeurt is niet bekend.

Rottweiler Rescue is nog druk op zoek naar mensen en bedrijven in het Westland die hun een warm hart toedragen en graag iets willen doen voor het ras.

Zo zijn ze op zoek naar :

Opvanggezinnen
Donateurs
Vrijwilligers

Maar ook zeker naar investeerders voor het opvangcentrum wat Rottweiler Rescue graag zou willen opzetten om Rottweiler onder te kunnen brengen. Voor meer informatie over Rottweiler Rescue Nederland en hun toekomstplannen kunt u contact opnemen met de heer M.A Boerlage

Rottweiler Rescue Nederland
Website www.rottweilerrescue.nl
Tel 06-25422139
E-mail info@rottieinnood.nl

Reacties ((geen reacties geplaatst))

Nog geen reactie geplaatst

Plaats een reactie

U bent vrij om te reageren met behoud van respect en fatsoen. Kleineren is not done. Alle geplaatste reacties worden een paar keer per dag nagekeken en zijn niet direct zichtbaar. Dus even geduld aub.

Gratis openlucht filmavonden naast Villa Ockenburgh - Sterrenhemel bekijken tot vrijdag 19 augustus - Wereldhavendagen van 2-4 september 2022 - Bijeenkomst voor 40-ers en 50-ers die geraakt zijn door kanker - Inleiding Gregoriaans zingen op dinsdag 30 augustus, - Open Dag bij Carma op zaterdag 27 augustus - Open Atelier bij Carma - Nacht van de Vleermuis op 27 augustus - Weekendexpositie “Karen’s Art” in de Hofboerderij. - Jazz Festival Delft laat muzieksmaken versmelten - Gelato Landano opent deuren in de Hoofdstraat van De Lier - Logistiek Medewerker - Monteur Scherminstallaties - Overgangsregeling ontheemden uit Oekraïne op arbeidsmarkt verlengd - Twee optredens toneelvereniging 's-Gravenspel - Proeflessen Popkoor Prestige Plaatsnaam - De Nieuwe Rank gaat naar buiten! - Stichting Vier het Leven zoekt vrijwillige collega coördinator - Drie tips voor het kiezen van een passende zonwering - Allround Interieuradviseur - Junior Planner ( regio Westland) - Interieurbouwer / meubelmaker - Recht op gemeentelijke opvang vervalt met tijdelijke Oekraïense verblijfsvergunning - Medewerker Verkoop Binnen en Buitendienst - Parttime Administratief Medewerker - Sales Manager payroll (horeca) - Ukraine Accountability Conference in Den Haag - Vestigingsleider - De eerste Montessori leerling kan op ontdekking! - Magazijnmedewerker/Orderpicker - Woon-werkakkoord ondertekend tussen Maassluis en provincie - Logistiek administratief medewerker - Financieel administratief medewerker - Bedrijfsleider - Operations en Sales Coördinator - Monteurs binnen- en buitendienst - SEO voor uw bedrijf via Westlanders.nu bedrijfsgids - Word jij onze nieuwe kookwinkel collega? - Commercieel Medewerker Binnendienst of Buitendienst - Soroptimist Club Westland vertoont film Sold voor Free a Girl - Eneco sponsort webcam op Strandweer.nu - Ondernemerschap voor de toekomst - Via de Participatie Keuken van vrijwilligerswerk naar vaste baan - Wijknetwerken voor Oekraïense opvanggezinnen - Zorgverzekering ontheemden Oekraïne verandert - HT Verboom Transportsystemen voegt zich bij GreenV - Open Tuinen met Kunst en Muziek - Bedrijfsarts (m/v) - Expositie ‘Banketbakkerij Jan Boer, sinds 1915’. - Logistiek Administratief Medewerker (m/v)