Persbericht Rottweiler Rescue Nederland

Geplaatst door Westlanders.nu op 13/01/2012 17:22 - Gewijzigd op 31/07/2013 21:31

Persbericht Rottweiler Rescue Nederland

Naaldwijk 13.01.2012 - Veel clubs, verenigingen en goede doelen hadden in 2011 meer moeite om aan voldoende geld te komen om hun ambities waar te maken.

Ook Rottweiler Rescue Nederland had in 2011 meer moeite om in het grote moeras van organisaties die om de aandacht vragen van het Nederlandse publiek op te vallen en om overeind te blijven maar toch is Rottweiler Rescue niet ontevreden over 2011. Rottweiler Rescue Nederland dat sinds augustus van het afgelopen jaar gevestigd is in Naaldwijk heeft 2011 toch op een positief wijze afgesloten.

Vooral de kennismaking met het Westland is Rottweiler Rescue goed bevallen. Zo zijn er sinds het artikel op Westlanders.nu drie Rottweiler geholpen. Eén Rottweiler hebben ze kunnen plaatsen in Monster en twee vanuit Naaldwijk een nieuwe baas kunnen geven. Zij zien hun toekomstplannen zoals het opvangcentrum dan ook graag in het Westland verwezenlijkt worden.

Er zijn in 2011 totaal in heel Nederland 79 Rottweilers geholpen, in 2010 waren dit er nog maar 26. Helaas zijn er in 2011 ook 297 Rottweiler geweest die ze niet hebben kunnen helpen omdat zij voor hun geen opvangadres hadden op korte termijn en de eigenaar niet langer kon of wilde wachten op opvang, wat er met deze Rottweilers is gebeurt is niet bekend.

Rottweiler Rescue is nog druk op zoek naar mensen en bedrijven in het Westland die hun een warm hart toedragen en graag iets willen doen voor het ras.

Zo zijn ze op zoek naar :

Opvanggezinnen
Donateurs
Vrijwilligers

Maar ook zeker naar investeerders voor het opvangcentrum wat Rottweiler Rescue graag zou willen opzetten om Rottweiler onder te kunnen brengen. Voor meer informatie over Rottweiler Rescue Nederland en hun toekomstplannen kunt u contact opnemen met de heer M.A Boerlage

Rottweiler Rescue Nederland
Website www.rottweilerrescue.nl
Tel 06-25422139
E-mail info@rottieinnood.nl

Medewerker Factuurcontrole M/V Meer info - Pakje kunst bij de Hofboerderij Meer info - Gitaarspeel-marathon voor De Liedjesfabriek Meer info - Super spannend: Kindercollege Halloween en griezelige workshop! Meer info - Logistiek coördinator assistent AGF Meer info - Calculatie softwarebeheerder Meer info - Voorlopige sterftecijfers week 41 Meer info - De Prinsenhof gesloten maar Bibliotheek Maasdijk is open! Meer info - Backofficemedewerker (fulltime) te Naaldwijk Meer info - Depot Operator Meer info - MS Fonds zoekt collectanten Meer info - Nacht van de Nacht op 26 oktober Meer info - 10 jaar en TBS geëist voor vader die dochter doodde in ziekenhuis Meer info - Stijging werkloosheid in heel Nederland Meer info - Bestuurswijzigingen bij LTC Naaldwijk Meer info - Kerstpakketten inpakmedewerkers gezocht Meer info - Ook bestuurder die op verkeersruzie N210 inreed voor rechter Meer info - Gemeenten financieel sterk afhankelijk van overheid Meer info - Zwart stof in Hoek van Holland toch van kolen Meer info - Ouderen missen culturele activiteiten Meer info - Assistent Bedrijfsleider Meer info - De geschiedenis van Ter Heijde (1/3) Meer info - Column; Het kantelpunt Meer info - Productie Engineer Meer info - Junior Project Manager Meer info - Online Bazar Pubquiz 2020 verzorgd door de Quiz Brothers op 7 november! Meer info - Stand van zaken Nederlandse economie halverwege 2020 Meer info - Douanehuisje oktober: Mijn naam is Coco en ik ben ambachtelijk kunstenaar Meer info - Solo expositie van Adrie Huisman in Hofboerderij: “Book Art”. Meer info - Medewerker Productmanagement Meer info - Kom naar het Papercafé in Bibliotheek De Lier Meer info - Orderpicker snijbloemen parttime Meer info - Binnen twee jaar bouwstart voor 150.000 sociale huurwoningen Meer info - Plaatbewerker Meer info - Monteur Werktuig Binnendienst Meer info - Accountmanager New Business Meer info - Ortho Billet zoekt per direct assistent(e) Meer info - Nieuwbouw Kerkstraat Kwintsheul valt iets duurder uit Meer info - Verscheidenheid toepassen bij eindafrekening NOW Meer info - Aanpak CEO- en factuurfraude tegen cybercriminaliteit Meer info - The Maranto 's starten weer met trainingen Meer info - Overvliegdag bij Scouting Kwintsheul Meer info - Scouting Polanen gaat weer als een raket Meer info - Wet kansspelen op afstand uitgesteld tot 1 maart 2021 Meer info - De Zonnebloem Maassluis is op zoek naar vrijwilligers Meer info - Fulltime Logistiek medewerker magazijn Meer info - Samenwerkingsovereenkomst getekend voor centrumplan Honselersdijk Meer info - (Junior/Senior) industrieel spuiter Meer info - Kunstwerk van de Maand september: Baanwagen Meer info - Heb jij al van Castello gehoord? Meer info