Persbericht Rottweiler Rescue Nederland

Geplaatst door Westlanders.nu op 13/01/2012 17:22 - Gewijzigd op 31/07/2013 21:31

Persbericht Rottweiler Rescue Nederland

Naaldwijk 13.01.2012 - Veel clubs, verenigingen en goede doelen hadden in 2011 meer moeite om aan voldoende geld te komen om hun ambities waar te maken.

Ook Rottweiler Rescue Nederland had in 2011 meer moeite om in het grote moeras van organisaties die om de aandacht vragen van het Nederlandse publiek op te vallen en om overeind te blijven maar toch is Rottweiler Rescue niet ontevreden over 2011. Rottweiler Rescue Nederland dat sinds augustus van het afgelopen jaar gevestigd is in Naaldwijk heeft 2011 toch op een positief wijze afgesloten.

Vooral de kennismaking met het Westland is Rottweiler Rescue goed bevallen. Zo zijn er sinds het artikel op Westlanders.nu drie Rottweiler geholpen. Eén Rottweiler hebben ze kunnen plaatsen in Monster en twee vanuit Naaldwijk een nieuwe baas kunnen geven. Zij zien hun toekomstplannen zoals het opvangcentrum dan ook graag in het Westland verwezenlijkt worden.

Er zijn in 2011 totaal in heel Nederland 79 Rottweilers geholpen, in 2010 waren dit er nog maar 26. Helaas zijn er in 2011 ook 297 Rottweiler geweest die ze niet hebben kunnen helpen omdat zij voor hun geen opvangadres hadden op korte termijn en de eigenaar niet langer kon of wilde wachten op opvang, wat er met deze Rottweilers is gebeurt is niet bekend.

Rottweiler Rescue is nog druk op zoek naar mensen en bedrijven in het Westland die hun een warm hart toedragen en graag iets willen doen voor het ras.

Zo zijn ze op zoek naar :

Opvanggezinnen
Donateurs
Vrijwilligers

Maar ook zeker naar investeerders voor het opvangcentrum wat Rottweiler Rescue graag zou willen opzetten om Rottweiler onder te kunnen brengen. Voor meer informatie over Rottweiler Rescue Nederland en hun toekomstplannen kunt u contact opnemen met de heer M.A Boerlage

Rottweiler Rescue Nederland
Website www.rottweilerrescue.nl
Tel 06-25422139
E-mail info@rottieinnood.nl

Inspirerende verhalenmiddag op 24 oktober Meer info - Westland Ontmoet in de Oude Kerk Meer info - Een nieuwe studiegroep: Paddenstoelen Meer info - PANNA! Sterrenteamdag op 17 oktober Meer info - Kunstwerk van de maand; Plastisch teken Meer info - Week van de Veldbiologie Meer info - Twee nieuwe allround monteurs en een Industrieel spuiter gezocht (fulltime) Meer info - Commercieel medewerker schade particulier Meer info - AH Vrij zoekt werkplaatsmonteur Meer info - Machine Operators Meer info - Verzuimconsulent/Casemanager verzuim Meer info - Bestemmingsplan vastgesteld voor Maasdijks kerkgebouw Meer info - Voorman productie Meer info - Boekpresentatie en lezingen Meer info - Bijzondere dienst 26 september 2021 Meer info - Herfstwandeling Staelduinsebos op zondag 3 oktober Meer info - Medewerker cafetaria (Parttime) Meer info - Activiteiten in de buurt aanmelden voor WestlandOntmoet Meer info - Walk to fight cancer 9-10 oktober Meer info - Junior HR Medewerker Meer info - Fruitmuur in Wateringen krijgt gedenksteen Meer info - Resultaat Lions Zuidplas Rally gaat naar Leger Des Heils, Zonnebloem en Stichting ZePaRo Meer info - Chr. Gemengd koor “Immanuel” start repetities en zoekt nieuwe zangers en zangeressen Meer info - Fietstechnicus (in opleiding) Meer info - Medewerker Horeca Tuincafé Meer info - Planner Detailed Scheduler Meer info - Commerciële duizendpoot Meer info - Bedrijfsleider Meer info - Verkoper / Bezorger Meer info - Technisch Commercieel Medewerker Meer info - Machine operator Meer info - Popkoor Ruby begint weer in ‘s-Gravenzande Meer info - Column; Hoe zal het verder gaan? Meer info - Koornneef neemt ZW Sports over met merken Erima en Jako Meer info - Kunstmarkt a la Montmartre bij de Hofboerderij in Wateringen Meer info - Accountmanager Meer info - Commercieel medewerker binnendienst Meer info - Vrijwilligersservicepunten Maassluis, Vlaardingen en Schiedam samen verder Meer info - Medewerker bediening Meer info - Officemanager Meer info - Pakketbezorger Meer info - Facilitair Schoonmaakmedewerker (Parttime) Meer info - Inloophuis Carma breidt openingstijden uit Meer info - Kunstwerk van de maand; Vitrages Meer info - Assistent bedrijfsleider Meer info - Stoelendans rondom eerlijke toewijzing corporatiewoningen Meer info - Column; Als het licht uitgaat.... Meer info - Westlands Mannenkoor weer bij stem Meer info - Plaatwerker Meer info - Zeillogger VL.92 Balder vertrokken uit Vlaardingen. Meer info