Huis verkopen via Westlanders.nu

Geplaatst door Westlanders.nu op 13/03/2012 13:43 - Gewijzigd op 26/11/2013 08:41

Huis verkopen via Westlanders.nu

Westlanden 26.11.2013 - Er staan heel wat huizen te koop en Westlanders.nu is de meest bezochte website van het Westland.

Westlanders.nu gaat daarom speciaal voor particuliere huizenverkopers een stuk van de site inrichten voor het aanbod van koophuizen. Voor € 200 ex BTW. staat uw koophuis een jaar helemaal in de picture.

Dit jaar surften al 400.000 unieke bezoekers uit het hele land op de website waarvan de meerderheid natuurlijk uit de regio. Wekelijks schommelen de unieke bezoekersaantallen rond de 15.000-25.000

Heeft u interesse?

Mail naar de redactie opinfo@westlanders.nu.

of bel

T 0174 641 914

M 06 300 90 416

Laatste keer; de eeuw van uw leven! Meer info - Nieuw Vliegend Wandelpad opengesteld tot 18 december Meer info - Bijzondere dienst ‘Als het tegen zit…..’ Meer info - Maak gebruik van de vacaturebank op Westlanders.nu Meer info - Teejater\'s Tributenight op 26 oktober Meer info - Knokken voor het goede doel: Stichting Droom je Thuis Meer info - Museum Maassluis is op zoek naar enthousiaste baliemedewerkers Meer info - De Jong Verpakking zoekt Machine Operators (fulltime) Meer info - RT Westland organiseert filmmiddag voor kinderen met zeldzame aandoening Meer info - De Jong Verpakking zoekt medewerker verkoop binnendienst AGF Meer info - Informatieavond Centrum Maasland op 29 oktober Meer info - Green\'05 zoekt Logistiek medewerker Meer info - Kerstconcert in Bartholomeuskerk Poeldijk Meer info - Eerste editie van Bieb in Debat over Taal! Meer info - Cantatedienst met cantate 106 van Bach op 4 november Meer info - Reddingsbrigade Den Haag zoekt nieuwe lifeguards Meer info - Gospelkoor YMCA tijdens parochteviering 28 oktober Meer info - Concert voor Ukkies Meer info - Nieuwe Nederlandse religieuze muziek in Oude Kerk Meer info - Warme klanken door Muziekvereniging St. Gregorius, Kwintsheul. Meer info - WOP Hofboerderij op zondag 21 oktober Meer info - Rommelmarkt Dorpshoeve zondag 28 oktober Meer info - Westland Event 2018 over datagedreven tuinbouw Meer info - Ding mee naar de Anne-Marie van der Lindenprijs 2018! Meer info - Zaterdag 27 oktober Open Dag bij Stichting on Wheels Meer info